fbpx

Pre- en postnatale training

Personal training tijdens en na de zwangerschap

Een zwangerschap kan best ingrijpend zijn. Plots verandert je lichaam, het groeit en schittert – maar krijgt ook te maken met kwaaltjes waar je daarvoor geen last van had. Na je bevalling moet je jouw lichaam weer opnieuw leren kennen. En wil je natuurlijk ook weer je oude sportieve zelf worden.

Door verantwoord te trainen tijdens én na de zwangerschap, maak je jouw lichaam sterker en gezonder. Je maakt het bovendien weerbaarder tegen de impact van alle fysieke veranderingen. En je zorgt ervoor dat je beter bestand bent tegen kwaaltjes die na de bevalling kunnen optreden.

Personal training bij zwangerschap: alles op jouw tempo

Jij bent niet hetzelfde als andere vrouwen – en ook je zwangerschap verloopt op een unieke manier. Daarom is het belangrijk om te starten met een intakegesprek. Alleen zo kunnen we een volledig uitgewerkt, persoonlijk trainingsprogramma op touw zetten dat zich richt op jouw doelen.

Wil je tijdens de zwangerschap je lichaam versterken, of na de zwangerschap op een veilige, verantwoorde manier terug in vorm geraken? Alles kan, je hoeft het maar te zeggen.

Personal training zwangerschap: wat kan je verwachten?

De trainingen richten zich voornamelijk op het versterken van je core en de bekkenbodem. Die hebben een sterke impact op je fysieke welzijn tijdens je zwangerschap – en helpen je om vlot te herstellen na je bevalling.

Je hoeft niet bang te zijn: je lichaam wordt op geen enkel moment overvraagd. Je bouwt een stevige basis op en went aan het sporten met je veranderende of veranderde lichaam. Zo focussen we ons op:

  • functionele bewegingen
  • een goede ademhaling
  • een gezond bewegingspatroon tijdens trainingen én in het dagelijkse leven

Personal training zwangerschap: nabije opvolging

Je wordt gedurende het hele traject opgevolgd door je persoonlijke trainer. Het is belangrijk dat je de trainingen goed doseert. Trainingen bij zwangerschap of postnatale trainingen worden opgedeeld in sessies van één of een half uur. Onze diëtisten ondersteunen je bovendien met een aangepast voedingsschema.

Wil je meer weten over personal training bij zwangerschap of na de bevalling? Contacteer ons nu!

Neem contact op!

Mail nu jouw personal trainer en zet de eerste stap naar een gezonder leven!